Elektronické bankovnictví
– je prováděno prostřednictvím médií – internet, telefon,…
Banka šetří el.bankovnictvím mzdové náklady.
Jeho výhodou je pohodlí klienta, možnost komunikovat s bankou kdykoliv.
Komunikační politika
Rozumí se tím vztah banky k veřejnosti a všechny aktivity, kt. Souvisí s politikou prodeje. Na většinu služeb se využívá reklama, ta se objevuje jako:
– centralizovaná, tj. ve většině médií
– necentralizovaná, tj. omezeně, v regionálních médiích
k podpoře prodeje dochází formou soutěže nebo poskytnutím výhod, např. připsáním jednorázové částky, službami zdarma apod.
public relations, tj. sponzorství, jde o styk s veřejností, o činnost, kt. Má za úkol vytvářet dobré image banky.
Není to placená aktivita, jde o zviditelňování pomocí článků v novinách, kde ústav figuruje apod.
Uplatnění mark. Nástrojů v praxi